python

۱۳۸۸ آذر ۲۱, شنبه

1- زمان تحویل پروژه همان زمان قبلی است. طبق صحبتی که امروز در سایت با بچه ها داشتیم قرار شد کسانی که نمیتونند تا ساعت 4 صبح فردا پروژه شون رو تحویل بدهند، یک هفته ی دیگر برای اینکار فرصت داشته باشند. فقط این به عنوان یک مورد منفی در مورد ایشان منظور خواهد شد.
2- اگر در اجرای برنامه و سرور با مشکل مواجهید (برنامه ی شما crash میکنید و نمیدانید چه اشکالی در برنامه تان هست) این فایل را با فایل studio.py موجود جایگزین کنید تا بتوانید پیغام خطای مربوطه را مشاهده کنید. studio.py
3- قرار نبوده که پروژه ی دو نفر مثل هم باشد. متاسفانه بعضی ها بدون هماهنگی این کار رو کردند. اگر شما هم این کار رو کردین به هیچ وجه جدا جدا کدهاتون رو نفرستید چون به عنوان تقلب تلقی میشه. کسانی که این کار رو کردند بدیهیه که باید تیمشون نتیجه ی خوبی بگیره، اگر تیم ضعیفی باشه زیاد جالب نیست.
4- پروژه ها رو به آدرس aazadi+python+midterm+football در جی میل بفرستید. موضوع ایمیل شما باید نام و شماره دانشجوییتان باشد. پروژه ی خود را به صورت یک فایل .py که محتوی تیمتان است بفرستید. در انتخاب اسم تیمتان که همان اسم فایلتان است دقت کنید که اسم انتخاب شده foo یا bar نباشد و کلن اسمی که به نظرتان جالب است را انتخاب کنید.
5- اگر به جای فوتبال از پروژه اویلر سوال حل کرده اید، تمام سوالها را در یک فایل زیپ قرار دهید و به آدرس aazadi+python+midterm+euler در جی میل بفرستید. موضوع ایمیل شما باید نام و شماره دانشجوییتان باشد.
6- این هفته به عنوان استراحت تمرین تحویلی نداریم. :)

4 نظر:

در ۲۱ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۷:۰۰, Anonymous ناشناس گفت...

آقا دمت گرم خیییییییییییییییییییلی با حالی خدا صد در دنیا هزار در آخرت بهت بده .

 
در ۲۲ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۱۳, Blogger F.H گفت...

agree agree

 
در ۲۲ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۴۸, Anonymous ناشناس گفت...

hala bezar hamoon hafte dige tahvil bedi bad shadi kon!! ostad 100taaE haaye Euler ta akhare dey vaght daran? va mishe hamaro baham tahvil bedan??

 
در ۲۲ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۲۹, Anonymous ناشناس گفت...

الهی پیر شی ننه !

 

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی