python

۱۳۸۸ آذر ۲۰, جمعه

من قبلا هم گفتم که قصد ندارم شما رو اذیت کنم یا مجبورتون کنم که به خاطر این درس از بقیه ی درسهاتون بیفتین!
من گفتم که این روشیه که به نظر من اگه انجام بدین برنامه نویسی یاد میگیرین. حالا اگر بعد از گذشت بیشتر از دو هفته تازه امروز وقت کردین یا به فکر افتادین که پروژه تون رو انجام بدین، خب زمان بندیه خوبی نداشتین، و این تئوری من رو هم ثابت میکنه که اصولا فرقی نداره چقدر وقت بدیم، چون اکثر ما منجمله خودم کارها رو لحظه ی آخر انجام میدیم.
به هر حال اگر نگران نمرتون هستید، من سعی میکنم که ندیده بگیرم اگر بقیه ی کارها رو خوب انجام بدین و زیاد ملانقطه ای نیستم در این زمینه. اگر هم نگران نمره تون نیستید و فقط قصد علمی دارید که خب فرصت برای یاد گیری زیاده. ولی به هیچ وجه زمان پروژه رو تمدید نمیتونم بکنم چون باید برای پروژه ی پایانی وقت به اندازه ی کافی داشته باشید.
-----



3 نظر:

در ۲۱ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۰۷, Anonymous ناشناس گفت...

hala khobe nemikhai aziat koni vaaz injorie vagarna maloom nabod che balaee sare ma miad !

 
در ۲۱ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۳۶, Anonymous ناشناس گفت...

استاد تو رو به خدا زود تر بگید پروژه های میان ترم رو به کدوم ایمیلتون بفرستیم.

 
در ۲۱ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۸:۳۲, Anonymous m;m گفت...

shab deraz hastesh be khab va saate 3/59 beferest

 

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی